Naujienos

Biuro administratorės mokymo procesą analizavo užsidėjusios skrybėles. Kodėl?

2023 02 06

Dalinamės biuro administratoriaus mokymo programos BAu -22/2 grupės mokinės Irenaos Batėnienės įspūdžiais.


Kai biuro administratorių mokytoja Virginija Puodžiukienė paprašė visų pasirinkti norimą skrybėlę ir su ja pristatyti modulio praktinę užduotį, buvome labai nustebusios, galvoje kirbėjo mintis, o kam to reikia. Atrodė, kad tai be galo sudėtinga užduotis. Mes jos neįveiksime. Bet tik mokytojos dėka viskas buvo sudėliota į savo vietas. Pirmiausiai susipažinome su  mums visiškai nauju metodu psichologo Ed. De Bono „Šešių mąstymo skrybėlių“ metodu. Mokytoja Virginija moka ne tik suintriguoti, bet ir paskatinti domėtis naujais, dar mokiniams negirdėtais metodais ir žiniomis. Todėl nutarėme, kad mokymosi procesą paanalizuosime hedonisčių  susitikime. Kodėl hedonisčių? Mokytoja Virginija suintrigavo ir knyga E. Umbrasaitės „Hedonistės užrašai“. Vienos skubėjome į biblioteką, kitos į knygyną. Nes knyga visoms labai labai patiko.

0001_zen_9032_1675700755-37a637a25d2b95f81f03a79441b969a7.jpg
Sausio pabaigoje  vyko renginys Hedonisčių susitikimas „Šešių skrybėlių magija“, kuriame  analizavome visų modulių mokymo procesą pagal psichologo Ed. De Bono „Šešių mąstymo skrybėlių“ metodą. Kiekviena mokinė gvildeno mokymo procesą pagal pasirinktą skrybėlę (balta, geltona, raudona, žalia, juoda, mėlyna). Nagrinėjant mokymo procesą, buvo panaudotas psichologinis vaidmenų metodas – kai užsidėjus kitos spalvos skrybėlę – įsijungia atskiras mąstymo režimas.
Kadangi skrybėlės tai gali būti tik įsivaizduojamos, bet mums labai rūpėjo ir labai norėjome, kad skrybėlę galėtume užsidėti. Todėl mokinė Regina visas šešias skrybėles pasiuvo.

Renginyje dalyvavo svečiai: ugdymo sektoriaus vadovė Natalja Adulo, mokytojos Nijolė Lukšienė ir Edita Šalkovskaja; mokymo dalies administratorė Alvyda Borisevič; kitų grupių mokinės.
Renginio eigoje svečiams buvo pasiūlyta „pasimatuoti“ norimą skrybėlę ir pasidalinti savo įžvalgomis.  Džiugino svečių įsitraukimas bendrai refleksijai.

Apibendrinus galima teigti, kad renginys praėjo sklandžiai, jautėsi grįžtamasis ryšys ir geros emocijos.