Naujienos

Netradicinių erdvių paieška

2019 06 06


2019 m. gegužės 16 d. gamtos dėsnių ir matematinių priklausomybių paieškos iš fizikos, biologijos ir matematikos pamokų persikėlė į Vytauto Kasiulio muziejų, kur Informacinių ir vizualinių technologijų skyriaus būsimieji kompiuterinių tinklų derintojai (KD-18/2) ir būsimieji kompiuterinio projektavimo operatoriai (KP-18/2) dalyvavo edukacinėje programoje „Eksperimentai su šviesa. Gamtos mokslai dailėje“, apžiūrėjo Lietuvos tapytojo V.Kasiulio (1918-1995) darbų parodą.


0001_img_0848_1562843510-8ee7f4626d8b58feb8541e72f0e091e8.JPG

„Edukacinės programos metu, remiantis meno kūriniais, netradiciškai ir suprantamai mums buvo pristatyti gamtos mokslų reiškiniai. Muziejaus dirbtuvėje dėliodami įvairius objektus susipažinome su šviesos ir jos sklidimo dėsniais, kūrėme grafinius vaizdus ir kompozicijas ant stiklo, ryškinome ir fiksavome nespalvotas fotogramas, sužinojome, kad geometrinės figūros padeda sukurti originalius meno kūrinius“, - pasakoja netradicinę pamoką organizavusios mokytojos; fizikos mokytoja metodininkė J. Lebedeva, biologijos mokytoja metodininkė A. Zybailienė, matematikos vyresnioji mokytoja N. Nemova.

Kita paieškų kryptis - šešių kilometru atstumu nuo Vilniaus nutolęs Vilniaus universiteto (VU) botanikos sodas Kairėnuose. Tai puiki vieta ne tik leisti savaitgalius gamtoje, bet ir vykdyti įvairią edukacinę veiklą. 2019 m. gegužės 29 d. Informacinių ir vizualinių technologijų skyriaus KP-18/2 ir KD-18/2 grupių mokiniai lydimi  mokytų lankėsi šiame unikaliame kampelyje.

Trumpai prisiminę VU botanikos sodo istoriją, aplankė rododendryną, alyvų kalną, Japonišką sodą. Mokiniai atliko praktines kūrybines užduotis apie introdukuotus augalus, braižė lapų variacines kreives, skaičiavo vidutinį augalų aukštį, suvartoto vandens tūrius, išlaidas, vardino šviesos spektro reikšmę  augalų vegetacijai. „Apžiūrėję vilkdalgių kolekciją bei įsiamžinę rododendrų apsuptyje džiaugiamės netradicine integruota pamoka bei puikiomis nuotraukomis“, - šypsosi mokytojos, - „smagu, kai pamokos, vykstančios ne mokyklos patalpose tampa naujais atradimais. Mokiniai jų metu gilina dalykines ir tarpdalykines žinias, lavina praktinius gebėjimus bei kūrybiškumą“.