Projektų aprašai

Programa "Darni mokykla"

2019 08 01

APIE PROGRAMĄ

Tikslai:

  • Sutelkti mokyklos bendruomenes Jungtinių Tautų Darnaus vystymosi darbotvarkės 2030 tikslų įgyvendinimui;
  • Integruoti darnaus vystymosi švietimo temas į kasdienį ugdymo procesą (pamokas, kt. užsiėmimus);
  • Skatinti bendruomeniškumą ir stiprinti darnias mokyklų, ikimokyklinių įstaigų ar ugdymo centrų   bendruomenes.

Programa siekia paskatinti jaunus žmonės mokyklose imtis iniciatyvos, ugdyti darnios gyvensenos įpročius bei šviesti žmones apie tvarius, aplinkai ir visuomenei vertingus pasirinkimus. Šių metų pagrindinis programos akcentas yra darnios bendruomenės puoselėjimas, tad kviečiame mokyklas įgyvendinti bendruomeniškumo ir tolerancijos iniciatyvas.


0001_kyle-glenn-nxt5htlmlge-unsplash_1606398555-fd6759b51b0455e71044cc3dc6d116e9.jpg

VILNIAUS TECHNOLOGIJŲ MOKYMO CENTRO

PROGRAMOS „DARNI MOKYKLA“

2019-2020 M. M. VEIKLOS PLANAS

 

Planuojamas veiklos

Laikotarpis

Planuojama veiklų nauda (kokių kompetencijų įgis? ką išmoks?)

Absolvento paskaita – diskusija apie savanorystės galimybes Lietuvoje, pasaulyje.

Gruodžio mėn.

1. Suvoks savanorystės reikšmę ne tik pačiam žmogui, bet ir aplinkai.

2. Supras tinkamą žmogaus mitybą, susies su organizmo energijos poreikiais, teikiamu energijos kiekiu.

3. Supras taisyklingos laikysenos ir aktyvaus gyvenimo būdo reikšmes žmogaus sveikatai.

Bendruomenės sveikatos ir fizinio aktyvumo savaitė.

Vasario mėn.

Atviruko gamyba naudojant antrines žaliavas.

Gruodžio mėn.

1. Gebės tinkamai rūšiuoti atliekas, supras šios veiklos svarbą, panaudojimo galimybes.

Antrinių žaliavų naudojimas namų dekoravimui (mokinių darbų paroda)

Gruodžio mėn.

Užsiėmimas „Žiedinė ekonomika: nuo perdirbimo iki vartotojo“.

Kovo mėn.

Atliekų rūšiavimo konteinerių įrengimas.

Sausio mėn.

Paskaita – užsiėmimas „Atliekų kultūra“.

Sausio/vasario mėn.

Integruotų pamokų ciklas „Taupymas“ (geografijos, biologijos, matematikos, anglų k. profesinių dalykų pamokos).

Balandžio mėn.

1. Suvoks globalines aplinkos problemas: klimato kaitą ir rūgščių kritulių problemas, ozono sluoksnio plonėjimo, paviršinių vandenų ir dirvos užterštumo, sies jas su Lietuvos ekologine situacija.

2. Patobulins pilietiškai atsakingą asmenybės savybes.

Dalyvavimas miesto, šalies aplinkosauginiuose projektuose, renginiuose.

Per metus

Tylos dienos iniciatyva (be skambučių ir mobiliųjų telefonų).

Vasario mėn.

Mokinių projektiniai darbai „Klimato kaitos atspindžiai mano gyvenime“.

Kovo mėn.

Praktinis užsiėmimas bendruomenės nariams  „Streso valdymas“.

Kovo mėn.

1. Susies gerą fizinę savijautą ir psichologinę būseną.

2. Atras žmogaus ir aplinkos santarvės sąsajas.

Mokyklos bendruomenės foto darbų paroda „Harmoninga, mane supanti aplinka“.

Birželio mėn.